Ahad, 26 Julai 2009

1 kepala dan 2 kepala

1 dan 2,mana lagi banyak?hehe apa punya soklan daa..1 tambah 1 pulak berapa jawapannya?sesaje nak nguji ni..

dalam meeting mestilah 2 dan ke atas adalah lebih banyak, idea pun mencurah2 datang bagai air hujan dicurah dari langit (bukan dari awan ke?emmm)

1+1=2 adalah jawapan skema di sekolah rendah..dlm 'Edison No Haha' (japanese drama) lain jawapnya (aku pun dah lupa sebab banyak sangat) tapi 1+1 bukan 2 jawapnye..(konpius la mana yg baca ni ehekhek)

syahid aku kat sini sebenarnye pasa 2 kepala tadi..huhu..baru lepas brainstorming dey!!byk dapat input yang canggih manggih n berguna..tinggal kekuatan untuk dilaksana je..tapi........(masih ada tapi)kerja jamaah ni kalau sorang dah futuur, yang lain pun rasa lemah semangat.

nape ujian datang lagi?..."ALLAH peduli..."tapi...(ada lagi tapi tuh)
nape dan napeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...?????????

emm emmm..aku perlu kuat..aku perlu bersemangat..aku perlu....tegas skit kot?warggghhhh

Tiada ulasan: