Selasa, 18 Disember 2007

hari ni

bilang hari lagi..adei!!penatnye eden..tapi hari raya ni aku tak kira,nak tido awal jugak!!asyik jam 1 pagi je baru boleh lelap mata ni,takleh jadi ni!

persiapan masih tak berapa clear lagi..emm macam tak nak bersiap je..semua sibuk dengan kerja2 tapi tak siap2 jugak..nape ek?

selaku 'penganggur' sepenuh masa ni ;D semua belanja diberi oleh insan2 sekitar diri..orang lain mungkin rasa syok sendiri,tapi aku pulak terasa tak puas hati..rasa sedih pulak sebab terpaksa bergantung dengan orang lain (aku kan suka berdikari..hehe).

ada jugak kawan2 yang sponsorkan persiapan..uih!!best tuuu..terharu jugak la aku 2,3 minit..tapi semua kawan2 tu memang dah aku kenal hati budi mereka,pernah lalui susah senang hidup bersama (macam dah lama hidup pulak aku ni!)..

masuk bab lain - hari ni rasanye jemaah haji wuquf di arafah..sunat berpuasa hari ni..emmm bila la giliran aku pulak jadi tetamu di Tanah Suci tu..semua orang tentu pernah berangan ke sana,kan?termasuk jugak la aku ni..

sebelum lebih panjang aku berleter,aku stop dulu..pasal ada org tgh intip aku menaip ni..warggghhh!!aku tak suka org skodeng aku tgh menulis!putus idea..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Pen Drive, I hope you enjoy. The address is http://pen-drive-brasil.blogspot.com. A hug.